Tuesday, January 25, 2011

Ye ke blogger dapat RM1 juta income??

Hmm..dah bertahun rasanya tak masuk blog sendiri. Last time login pun seblom sambung study last 2 years. Bila semester break, try berjinak2 dengan fb lak...start class je terus stop fb... Skrg ni dah rasa muak + bosan + nyampah nak bukak fb..banyak kutuk-mengutuk buat dosa je..baik aku berleter sorang2 dalam ni..lagi best!!

Ni nak citer pasal berita hangat!!

Semalam, lepas dengar HOTFM bukak topik hangat pasal blogger dapat income giler2 punye tinggi hanya dengan blog je.. aku terus terpanggil untuk on balik blog yang dah hampir kusam ni.. Nak gak try2..mana la tau..kot2 ada rezeki..tak dapat jadi jutawan, ratuswan ke ribuwan pun jadik la..hehehe...

Arini dengan penuh semangat waja, aku akan buat research camne nak bagi blog aku dapat ramai viewer... tungguuuu........ (semangat ni!!)

1 comment:

mazzuana said...

aku klik ko punya blog, ko klik aku nya blog....hahahhaha keji sungguh strategi itu...