Saturday, November 22, 2008

OT...

OT OT OT... arini ari Sabtu. Ni ada kat opis. Pepagi lagi dah sampai. Maklum la, opis nak pindah ujung bulan ni. Kena la bertungkus lumus bekerja dan mengerja... Bukan buat keje free, yang best nye part claim nanti. Lepas la buat yuran anak bukak skolah nanti.. he he.

Japgi balik dari OT nak gi bli tv untuk mak sebab kat rumah mak tu ada sebijik je tv. Anak2 aku berebut2 dengan ucu dia nak tukar channel. Masing2 tak nak kalah.. Nak kena masuk Astro lagi tu.. duit duit duit...

Semalam ingat nak book flight Air Asia gi Bandung cuti CNY next year nanti... Aku anak branak dah 5 orang, tengok2 charge dia dekat 2k. Fening2 lalat aku sekejap. Pastu try contact hubby aku tanya pendapat dia sambil jek jek bagi dia setuju. Last2 dia kata "uihhh...jauhnya nak gi! Dalam M'sia pun tak abis!" Maknanya terpaksa la aku cancel.

Pastu ada lak yang racun ajak join gi Bandung next year tapi sebelum CNY. Aku rasa cam nak join tapi mengenangkan anak aku yang besar tu dah start skolah dan blom tiba hari cuti, terbantut lagi la hasrat murni aku untuk menghabiskan duit yang ada..

Plan punye plan, hubby aku ajak gi Zoo Negara je kat Hulu Klang tu esok. Kebetulan adik2 aku pun dah memang ada plan nak buat rombongan Cik Kiah gak. So, daripada plan ke Bandung tu, terus jadi ke Zoo je...

Zoo pun Zoo la... janji jalan. Duit pun boleh simpan. Minggu sterusnya kalau hubby aku free lagi boleh bodek gi peknek lak... Hmm...nak pikir tempat2 yang strategik untuk bawak anak bersiar2... Dalam KL nih jemu la... Bebalik Zoo.. KLCC..Tasik Perdana... Sesilap nanti penyudahnya pegi Tesco je la...

Ok la.. nak breakfast dulu. Japgi boley start buat keje.. cau cin cau..

No comments: