Thursday, November 20, 2008

Hmm...

Huarghh... ngantuknya!! Mana tak ngantuk kalau pepagi lagi dah nengok nombor inventori. Ni sume nak pindah nye pasal... Pindah umah pun tak penat camni. Takyah nak risau nombor inventori...masuk2 je dalam kotak, bungkus terus blah.

Perut lak kenyang, cam ular.. pagi tadi mak masak bihun goreng. Tapau untuk seisi pejabat.. mak yang bagi.. lagipun mak masak banyak, sedap lak tu. Mak memang pandai masak. Kena dengan selera aku dan adik bradik yang lain. Satu hari tak makan benda dari air tangan mak, boleh mengigau 4 hari 4 malam...(camtu la ibaratnye..)

Tadi immediate boss aku bagi tengok floor plan kat bangunan baru. Besar la dari kat sini.. maklum la, kat sini tumpang je. Kat sana nanti bangunan memang khas untuk jabatan aku. Best gak nak pindah ni sebab dekat je dari umah mak. Umah sewa aku pun kat blakang tu je. Sesilap nanti maunye time lunch aku balik tido.

Alamak...kena brenti blog la.. takut boss nampak sebab tadi dia suruh siapkan inventori yang dari minggu lepas tak siap2... cau sin ci....

No comments: